رافائل سانتاندرو، از معتبرترین روان‌شناسان جهان است که پس از گذراندن تحصیلات خود در اسپانیا و انگلستان، استاد دانشگاه رامون لول شد. روان‌شناسی شناختی رافائل مبتنی بر اصلاح گفت‌وگوی درونی است و او معتقد است: «اگر افکار خود را کنترل کنید، احساسات خود را نیز کنترل خواهید کرد.» چراکه هر چیزی که در ذهن ما اتفاق می‌افتد ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و در اصل دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم به‌نوعی زاییده‌ی ذهن ماست. رافائل سانتاندرو همواره در مصاحبه‌ها و آثارش از اهمیت گفت‌وگوی درونی سخن می‌گوید. آثار این روان‌شناس راهنمایی عملی برای تحول شخصی و خوددرمانی به ما ارائه می‌دهد.
رافائل سانتاندرو در «بدون ترس» به مردم کمک می‌کند تا با ترس‌های خود کنار بیایند و دلیل احساس ترس و روش صحیح مقابله با آن را درک کنند. او با نوشتن این اثر می‌خواهد به شما بیاموزد که بر حملات اضطرابی، وسواس، افسردگی، درد روان‌تنی و بسیاری موارد دیگر بدون هیچ دارویی غلبه کنید؛ چراکه او معتقد است آن‌ها بیماری‌های بدن نیستند، بلکه زاییدۀ ذهن‌اند.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش